VI Камп физике ‘’Сокобања 2012’’

у току зимског распуста, 08. до 15. јануарa 2012.

у Сокобањи, у хотелу “Здрављак“

Садржај кампа  биће реализован кроз активности:

  • часови физике по разредима

Према наставном плану за додатни рад.

  • мали огледи

Помоћу најједноставнијих средстава, која су свакодневно доступна, ученици ће изводити огледе, анализирати појаве и изводити закључке.

  • информатичка секција

Основне могућности програма за креирање презентација и могућностима које нуди Интернет. Кроз практичну примену ових програма ученици ће обрађивати садржаје из физике.

  • популарна предавања из области физике и астрономије

Упознавање са савременим достигнућима физике и астрономије.

  • слободне активности

Учесници кампа ће упознати Сокобању, користити базен (свакодневно), у вечерњим сатима биће организована дискотека, пројекција филмова и интернет клуб.

Информације

Југослав Ђорђевић, координатор кампа,

email: dj.juga@sezampro.rs; моб.тел. 069/75-64-94

2 comments on “VI Камп физике ‘’Сокобања 2012’’

  1. Postovani Jugoslave!

    Dobio sam neke informacije o odrzavanju kampa u Soko Banji.Ucenik sam sestog razreda i zelja mi je da se bavim geofizikom,pa sam se zainteresovao za ovaj kamp.Ove informacije
    sam dobio u skoli, pa sam hteo malo vise da mi vi kazete o desavanjima u kampu.Moje roditelje interesuje cena i na koji nacin je moguca uplata..

    SRDACAN POZDRAV ALEKSA SAKOTA.OS AVRAM MRAZOVIC SOMBOR!!!!!!!!!!!

    • Поштовани,

      За неколико дана ћемо знати цену. Све информације и услови ће бити објављени на овој адреси.
      До тада можеш да погледаш фотографије са претходних Кампова (линкови се налазе на почетној страни овог сата у делу Фотографије)

      Поздрав

      Славољуб Митић

Оставите одговор

